Een rustige dag rond Hechthausen

8 juni 2016 - Hechthausen, Duitsland

Vandaag hebben we besloten om het rustig aan te doen. We gaan lekker lang ontbijten en daarna gaan we op de fiets de omgeving van onze camping verkennen. We nemen de Nikon en de zoomlens mee om te kijken of we nog iets moois kunnen fotograferen. We fietsen naar een boomhut en daar gaan we kijken. Het duurt niet lang of een specht laat zich zien en natuurlijk wordt deze vastgelegd. We zitten aan de rand van Putte, een soort van kleigat. De natuur is hier geweldig mooi. We fietsen verder en even verderop komen we een schaapskudde tegen. Een groene kikker is ook snel gevonden.
Terug op de camping pakken we de auto en gaan boodschappen doen in Hemmoor. Onderweg gaan we nog eerst even naar Wingst, want daar is een uitzichtpunt en vandaar kunnen we de hele tocht bekijken, welke wij eerder hebben gefietst van Hechthausen naar Cuxhaven.
In Hemmoor gaan we naar de Lidl, maar eerst nog even naar de euroshop. Wie weet ligt er wel iets leuks.
Terug op de camping hebben we ons heerlijk in de zon geïnstalleerd en met een biertje en een wijntje is dat natuurlijk wel genieten.
Morgen gaan we deze camping weer verlaten, want wij willen zo'n honderd kilometer verderop in de omgeving van Launeburg de omgeving gaan verkennen.